Politica de soluționare a reclamațiilor
S.C. HforH S.R.L. se preocupa permanent de satisfactia dumneavoastra cu privire la produsele și serviciile pe care vi le oferim. Experienta dvs pe site-ul nostru, www.worksmart.ro, este foarte importanta pentru noi, fiecare reclamatie ne ajuta sa avem o abordare mai buna fata de clienti, si sa ne imbunatatim in permanenta produsele și serviciile pe care le producem/comercializam/oferim.
Cum administram solicitarile/reclamatiile dvs.:
- vom prelua mesajul transmis de dvs. in cel mai scurt timp posibil
- la receptionarea mesajului, veti primi din partea noastra o confirmare de primire.
- vom face toate eforturile pentru a raspunde in maximum 14 zile lucratoare.
In cazul in care solutionarea reclamatiei dvs. necesita mai multe investigatii si nu o putem onora in termenul de 14 zile lucratoare, va vom informa privind stadiul solicitarii dvs.
Ne puteti contacta prin
- Telefon: 0742753465
- E-mail: office@worksmart.ro
- Posta: S.C. Hforh S.R.L., Timis, Timisoara, Dn6km560+800m Stanga Casa Poarta
Va rugam sa ne transmiteti datele dvs. de contact si modalitatea de comunicare preferata astfel incat sa va raspundem in cel mai scurt timp.